Афіша ReService: Customer First

ReService: Customer First || 17 жовтня 2024 || вул. Дорогожицька, 3

17 жовтня 15:00
Київ · UNIT.City Campus B12
700 - 1500 грн.

Конференція «ReService: Customer First»
📅 17 жовтня, Unit.city, B12

Запрошуємо на масштабну CX-конференцію, що об'єднає міжнародних та українських лідерів різних індустрій. Практичними кейсами та трендами клієнтського сервісу поділяться представники таких компаній, як: «KFC», «COMFY», «Медична мережа Добробут», СК «Арсенал страхування», «Figaro Catering», «АГРОМАТ», «Аврора», «Uklon» та ГК «Нові продукти».

«ReService: Customer First» — це простір для інноваційних рішень та обговорення нових тенденцій, спрямованих на створення виняткових клієнтських вражень.

5 причин бути на ReService:
1️⃣ ПОЧУТИ десять спікерів з відомих міжнародних та українських компаній.
2️⃣ ОТРИМАТИ практичні інсайди щодо покращення клієнтського сервісу.
3️⃣ НЕТВОРКІНГ — понад 300 учасників, представників різних сфер бізнесу.
4️⃣ ДОПОМОГТИ — 100% від продажу квитків ми віддаємо на ЗСУ. Додатково буде аукціон з лотами від наших партнерів.
5️⃣ ВІДВІДАТИ — найбільший у Європі інноваційний парк Unit.city, який стрімко змінюється щодня та вражає з кожним візитом.

Таймінг:
15:00 - 16:00
— реєстрація учасників та спілкування, welcome drink.

16:00-16:20 - «Тесті Фуд», фрайчазі партнер KFC в Україні - спікер Трофимова Дарʼя - HRD.
Тема: «КУЛЬТУРА СЕРВІСУ ПОЧИНАЄТЬСЯ З СЕРЕДИНИ - Роль внутрішнього клієнта у створенні виняткового сервісу».

16:20-16:40 - АГРОМАТ - спікер Юлія Дробишева - директорка з маркетингу.
Тема: «Формування лояльності та довіри — гра у довгу, довжиною у 31 рік.»

16:40-17:00 - «Figaro Catering» - спікер Олександр Котолуп - CEO та засновник кейтерингової компанії Figaro Catering. 
Тема: «Економіка вражень. Секрети успіху.»

17:00 - 17:30 — перерва, кава-брейк.

17:30 - 17:50«COMFY» - спікер Катерина Качуренко — керівниця Центру підтримки клієнтів «COMFY».
Тема: «Робота в умовах хаосу: як організувати роботу кращого контакт-центру в українському ритейлі.»

17:50 - 18:00 — презантація RV-Pay від ТАСКОМБАНК та Revisior. 

18:00 - 18:30 — Благодійний аукціон для підтримки ЗСУ. 

18:30 - 18:50«Медична мережа Добробут» - спікер Тетяна Слободянюк - Head of Customer Experience. 
Тема: «Лабіринти сервісу медичної мережі».

18:50 -19:10 - СК «Арсенал страхування» - спікер Олексій Алексашин - директор департаменту продажів компанії Арсенал Страхування.
Тема: «Як за рахунок сервісу змінюються продукти, бізнеси та навіть галузі».

19:10 - 20:00 — панельна дискусія на тему: «Клієнтський досвід на новій швидкості». 
Спікери:

Аврора мультимаркет - Володимир Бражник - Chief Brand Officer.
Uklon - Микола Уманець - Head of Customer Experience.
ГК «Нові Продукти» - Борис Цомая - маркетинг директор.

Модератор панельної дискусії: Вадим Гордєєв - co-founder & CEO of idealers creative agency.

20:00 - 21:00 — спілкування та нетворкінг.

Генеральні партнери: Mastercard та ТАСКОМБАНК.

Партнери: «Вчасно Каса», «idealers creative agency», «Stala», «Casual catering&delivery», CRM-партнер «Uspacy», «Phonet», «Extra Life», «ІТ-інтегратор».
Інформаційні партнери: «Diia.City Union», «Unit.city», «Femida.ua».

ReService: Customer First || 17 жовтня 2024 || вул. Дорогожицька, 3
17 жовтня 15:00
700 - 1500 грн.

Ми використовуємо файли cookie

Ми використовуємо власні та сторонні файли cookie для персоналізації вмісту та аналізу веб-трафіку.

Докладніше про файли cookie
Налаштування файлів cookie
Відхилити
Прийняти