
ReService: Customer First || 17 жовтня 2024 || вул. Дорогожицька, 3
Конференція «ReService: Customer First»
📅 17 жовтня, Unit.city, B12
Запрошуємо на масштабну CX-конференцію, що об'єднає міжнародних та українських лідерів різних індустрій. Практичними кейсами та трендами клієнтського сервісу поділяться представники таких компаній, як: «KFC», «COMFY», «Медична мережа Добробут», СК «Арсенал страхування», «Figaro Catering», «АГРОМАТ», «Аврора», «Uklon» та ГК «Нові продукти».
«ReService: Customer First» — це простір для інноваційних рішень та обговорення нових тенденцій, спрямованих на створення виняткових клієнтських вражень.
5 причин бути на ReService:
1️⃣ ПОЧУТИ десять спікерів з відомих міжнародних та українських компаній.
2️⃣ ОТРИМАТИ практичні інсайди щодо покращення клієнтського сервісу.
3️⃣ НЕТВОРКІНГ — понад 300 учасників, представників різних сфер бізнесу.
4️⃣ ДОПОМОГТИ — 100% від продажу квитків ми віддаємо на ЗСУ. Додатково буде аукціон з лотами від наших партнерів.
5️⃣ ВІДВІДАТИ — найбільший у Європі інноваційний парк Unit.city, який стрімко змінюється щодня та вражає з кожним візитом.
Таймінг:
15:00 - 16:00 — реєстрація учасників та спілкування, welcome drink.
16:00-16:20 - «Тесті Фуд», фрайчазі партнер KFC в Україні - спікер Трофимова Дарʼя - HRD.
Тема: «КУЛЬТУРА СЕРВІСУ ПОЧИНАЄТЬСЯ З СЕРЕДИНИ - Роль внутрішнього клієнта у створенні виняткового сервісу».
16:20-16:40 - АГРОМАТ - спікер Юлія Дробишева - директорка з маркетингу.
Тема: «Формування лояльності та довіри — гра у довгу, довжиною у 31 рік.»
16:40-17:00 - «Figaro Catering» - спікер Олександр Котолуп - CEO та засновник кейтерингової компанії Figaro Catering.
Тема: «Економіка вражень. Секрети успіху.»
17:00 - 17:30 — перерва, кава-брейк.
17:30 - 17:50 — «COMFY» - спікер Катерина Качуренко — керівниця Центру підтримки клієнтів «COMFY».
Тема: «Робота в умовах хаосу: як організувати роботу кращого контакт-центру в українському ритейлі.»
17:50 - 18:00 — презантація RV-Pay від ТАСКОМБАНК та Revisior.
18:00 - 18:30 — Благодійний аукціон для підтримки ЗСУ.
18:30 - 18:50 — «Медична мережа Добробут» - спікер Тетяна Слободянюк - Head of Customer Experience.
Тема: «Лабіринти сервісу медичної мережі».
18:50 -19:10 - СК «Арсенал страхування» - спікер Олексій Алексашин - директор департаменту продажів компанії Арсенал Страхування.
Тема: «Як за рахунок сервісу змінюються продукти, бізнеси та навіть галузі».
19:10 - 20:00 — панельна дискусія на тему: «Клієнтський досвід на новій швидкості».
Спікери:
Аврора мультимаркет - Володимир Бражник - Chief Brand Officer.
Uklon - Микола Уманець - Head of Customer Experience.
ГК «Нові Продукти» - Борис Цомая - маркетинг директор.
Модератор панельної дискусії: Вадим Гордєєв - co-founder & CEO of idealers creative agency.
20:00 - 21:00 — спілкування та нетворкінг.
Генеральні партнери: Mastercard та ТАСКОМБАНК.
Партнери: «Вчасно Каса», «idealers creative agency», «Stala», «Casual catering&delivery», CRM-партнер «Uspacy», «Phonet», «Extra Life», «ІТ-інтегратор».
Інформаційні партнери: «Diia.City Union», «Unit.city», «Femida.ua».